My Soul

My Soul
2016

My Heart

My Heart

Mykids

Mykids
Mykids

Monday, February 2, 2015

Haish....susah betol la nk mengUpdate Blog I kali ni....

Asslamualaikum....
Salam Sejahtera..
Salam 1Msia,
Salam Perak Aman Jaya....

Ngeh ngeh,,,,,,

Blog ni kadang elok kadang buat perangei..haishh... ari tu elok I nk memblog die wat hal lak. Tak boleh nk taip apa pun..!!!!??? Apsal ekk???

Ok la dah lama jugak la saya x mengUpdate myBlog...rindu pun ada. Yg lepas pun hanya masukkan foto raya tahun lepas..!!!!~~~~~ Bayang kan betapa lama tak lama nya. rajin tak rajin nya.. hahahahahaha..
Orite..rasa lambat tak lambat jugak la utk saya mengucapkan

'SELAMAT TAHUN BARU'.......

Ehem...baru nk wish.. Ape keheinya Nine weh...bior le kita melalut skit ek sbb dah lama asenya meninggalkan laman sesawang yg agak bersawang gak la..Bulan ni adalah bulan yg paling happening sangat.
bulan JANUARI ~ bulan menyambut hari kelahiran kami adik beradik yg kebetulan lahir pada bulan ini. Tahun ini adalah tahun yg murah rezekinya [Alhamdulillah] syukur pd Allah yg telah memberikan kami rezeki yg melimpah ruah, memberikan kami rasa kaseh sayang antara kami adik beradik ~[yg jauh ke yg dekat ke] makanya rasa kaseh dan sayang kami rasa lebih erat gitu. Bulan ini jugak adalah bulan yg paling bermakna buat adik bongsu kami yg telah berjaya kembali ke Perak bagi melaksanakan tugas rasminya setelah sekian lama berjauhan dgn mak n abah. Sukela mak ngan abah tu. Bermula la perjalanan baru adinda bongsu ku di Ar-Rahnu Ipoh. 'Kerja elok elok ye Ama, in shaa allah rezeki sebenarnya ade di mana2 cuma cpt ngan lambat je. So skrg rasanya peluang yg dpt ni lebih kukuh dan in shaa allah akan diberkati olehnya, Ameen.

Bulan ni kami berEnam menyambut Hari Kelahiran yg berturut-turut. 
Bermula dgn anak saudara ku Hanis diikuti oleh Saya sendiri dan seterusnya Aunty Salsabil, Alang Kema, seterusnya Kek Na dan akhir sekali adindaku yg berada nun jauh di SABAH bencik Azril..

"SELAMAT HARI LAHIR"
SEMUA.....muah ciked

So sempena hari kelahiran saya, mcm biasa la. Kami pegi makan2, celebrate only my family. Celebrate kt tepeng je sbb kebetulan my hubby gi hantar kete so on jela....Kami mkn kt PIZZA. Alhamdulillah..cukuplah dgn rezeki yg ade...ameen.

Tanggal 18hb Januari, 2015 adalah tarikh yg kami nanti2kan.
Tarikh yg dipilih oleh Adinda saya yg cantek manis..SALSABIL MOHD YUSOFF adalah merupakan tarikh lahir beliau sendiri utk mengadakan Kenduri DOA selamat sempena masuk ke rumah barunya. So dah alang2 nk buat kenduri - apa salahnya diadakan pd hari yg bersejarah kan.

Maka telah tibalah tarikh dan waktunya ~ kami beramai-ramai datang ke rumah adinda kami yg satu ni. Membawa buah tangan masing2. Datang hanya membantu sikit2 sahaja. Semuanya telah selesai diuruskan olehnya sendiri. Beria lak kali ni, bila sampai sahaja x dpt kami bayang, sambutannya seperti ingin menyambut hari kelahiran baby baru. Comel dan cantik hiasannya. setiap ruang kerusi penuh dengan untaian Belon yg mengikut tema. Surprise. !! Ada Photobooth, candy buffet bak kata org semua cukup la. Semua nya mengikut kehendak hati tuan rumah. Alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar.

Ok la mata saya pun dan mengantuk ni. So apa kata kita jamu mate dgn foto2 yg x seberapa ni.












Ok...jamu mate dgn foto2 yg ni dulu ye...nanti ade yg nyusul lg ok... bye....




























Ni gambor tuan rumah, tuannya nyambut BIRTHDAY..

Terima Kasih tuan rumah atas jemputan..


Brownies Walnut..yummy..

Add caption


No comments:

Post a Comment