Tuesday, March 2, 2010

~ We @ Melaka ~

Cuti yg lepas kami telah ke Melaka (Bandar Bersejarah)....kebetulan saya menghantar adik saya yg mengajar (praktikum) di sana so sambil menghantar sambil bercuti...hehehehehe.... Seronok gak jenjalan sana - baru 2 tahun lepas kami ke sana & dah banyak yg berubah.....kononnya nak merasa naik Eye on M'sia tapi.......dah disita so TUTUP....but we enjoy...!

  Dah sampai sana kami pun terus ar menziarah bapa saudara my hubby (Pak Chu)....kalau ke sana kami mesti akan jejak ke rumah Chu Ribah (arwah). Chu dah x de pun but we still contact ngan anak2 nya.....kalau kami ke rumah depa sure anak2nya akan sampai menyambut kami....tp sorry*** saya tak ambil foto ngan anak2 Chu (terlupa).

    Di sana kami juga ke rumah member lama mak saya (kenalan semasa di Sarawak-M'cik Ani Bidi)- foto rumah M'cik Ani ada saya sertakan sekali...seronokkkkk........

Depan rumah m'cik Ani Bidi





A Famosa



Taming Sari

No comments:

Post a Comment

HANTARAN